RSS

Én nem blogolok!

Írta: kSzabee ; 2009.10.27. 11:31 · 2 trackback

Először is le szeretném szögezni, hogy ha valaki egy éve azt mondta volna nekem, hogy egyszer blogger leszek valószínűleg szemöldökömet ráncolva a képébe nevettem volna. Az igazat megvallva, most sem értem teljesen mi vesz rá embereket, hogy ilyen formában nyíljanak meg a világ felé, vagy hogy engem mi késztetett arra, hogy közzé tegyem mindazon gondolataimat, amikről úgy gondoltam, hogy a ritkán látogatott filozófia órák, a hangulatjavító szerek és a világmegváltó dalszövegek összhatásának mentális hulladékai.

De jó kezdő bloggerhez méltóan ezzel a nyelvtani helyességét iletően igencsak megkérdőjelezhető összetett mondattal igen sokat elárultam arról, hogy ki is vagyok én, és mi az írásaim célja. Úgy vélem, célszerű az elején rávilágítani a tényre, hogy ez a blog korántsem a mélyentisztelt olvasóközönség (bár ilyenem aligha lesz) szórakoztatására, még kevésbé okítására készül. Egyedüli célja, hogy az írás során reményeim szerint választ kapok azokra a kérdésekre, amik az évek során saját magamról fogalmazódtak meg bennem. Igen, egy újabb zöldfülű skizofrén blogger, aki világot váltani készül...

3 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://kszabee.blog.hu/api/trackback/id/tr661478468

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: your site here 2018.12.23. 10:38:06

is biaxin penicliin - Oxycontin 30 mil

Trackback: Suggested Internet site 2018.09.15. 14:44:28

HiVi Swans Diva 4.2F Unboxing - Kicsomagolós blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rózsaütés (törölt) 2009.10.27. 11:51:08

Gondolom ,magamból kiindulva, az hogy ezeket valahogy muszáj kimondani, és nem csak ennyit ,és ezt is hiába mert ..hiába.

gaboh · http://gaboh.blog.hu 2009.10.27. 12:07:07

Néha kell az :) én is ezt csinálom

exordiumlux 2009.10.29. 11:36:05

Tudtommal írtál Te már ehhez hasonló összetett mondatokat a naplódba is.....A filozófia órákat pedig elég gyakran látogattad, a tanárral folytatott eszmecserékből pedig új filozófiai ág fejlődött ki.....Amit csak ketten értettetek... :))

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

További blogok

Barátaim blogjai

süti beállítások módosítása